از آسانسورها برای حمل ونقل به طبقات بالاتر خصوصا در ساختمان های چند طبقه در سراسر جهان استفاده می شود.بالابر نیز تقریبا در بیشتر صنایع کاربرد دارد.در مکان هایی که ساخت وساز وجود دارد,به منظور حمل بارهای سنگین از بالابر ها به صورت ماشین آلات وتجهیزات در سطوح مختلف استفاده می کنند. به این دلیل که آسانسور وانواع بالابر هردو باید وزن سنگین رابلند کنند,قطعات آسانسور وقطعات بالابر باید طراحی منحصر به فردی داشته باشند تا بتوانند کارایی موثری داشته باشند.

امروزه آسانسورها در همه ی ساختمان های اداری,تجاری , صنعتی, فروشگاهی و… دیده می شوند. اما برای اینکه آسانسورها بتوانند عملکرد خاص خود را داشته باشند باید طبق استانداردها واصول خاص طراحی شوند.همچنین لوازم وقطعات بالابر وآسانسور نیز باید طبق آخرین تکنولوزی روز طراحی وتولید شده باشند.

به علت نوسانات موجود در بازار هزینه قطعات بالابر وآسانسور سیر صعودی ونزولی پیدا می کند. اما مشاوران قبل از خرید وبه هنگام ارائه مشاوره در خصوص فروش قطعات آسانسور وفروش قطعات بالابر قیمت خرید اعلام می کنند.

تصور کنید که در فروشگاه زنجیره ای آسانسور از کار بیفتد , چه اتفاقی خواهد افتاد؟حتما مشتریان اینگونه تصور خواهند کرد که این فروشگاه از نظر ساختاری مشکل دارد وجای مناسبی برای خرید کردن نیست.

به علت نقش مهمی که آسانسور وبالابر در زندگی مدرن امروزی ایفا می کند دراین مقاله قصد داریم درخصوص آشنایی با قطعات آسانسور وقطعات بالابر ونحوه خرید آنها مطالبی ارائه دهیم.

به علت نقش پررنگ بالابر در ساختمان ها باید قطعات آن محکم وبا دوام باشد تا بتواند جوابگوی نیازهای کاربران باشد.

پاور یونیت یا جعبه روغن وموتور تمام فلزی

انواع شیرهای هیدرولیکی

انواع الکترو موتور ها

انواع پمپ های هیدرولیک

درب جعبه روغن یا پاور یونیت

جک هیدرولیک پیستونی رومانی

سرجک بالابر با فلکه گاورنر

ریل T5, T9, T16

کاراسلینک های فولادی همراه پاراشوت

سیستم راپچروالو هیدرولیک

کابین یا کفه

تابلو برق بالابر

شیلنگ واتصالات اروپایی

سیم بکسل نمره10 آلمان

کلید های استیل

و…

فناوری مورد استفاده در قطعات بالابر هیدرولیک را می توان در جک های هیدرولیکی, لیفتراک, بالابر اتومبیل وبالابر مغازه وبسیاری دیگر از ماشین آلات قابل مشاهده است. ماشین آلات می توانند از انواع بالابرها برای تامین نیروی لازم برای انجام کارهایی, مانند جابجایی اجسام وبلند کردن آن استفاده کنند. فروش لوازم بالابر در چند دهه اخیر رشد قابل توجهی داشته است.

جک

پاوریونیت

کارسلینگ

الکترو موتور

هند پمپ

هیتر

سوییچ های فشار

کولینگ

مخزن

فلکه

پایه جک

کفشک

پاراشوت

هد سیلندر

پاوریونیت آسانسور از نظر نوع, عملکرد وکیفیتی که دارد, انواع مختلفی را شامل می شود. کارسلینگ که همان فریم یا یوک کابین است در آسانسورهای هیدرولیکی در کنار جک مورد استفاده قرار می گیرد.

اما اگر بخواهیم بطور کلی آسانسور هیدرولیک را مورد بررسی قرار دهیم, باید بگوییم که شیر اصلی ترین هسته اساسی کنترل در آسانسور به حساب می آید تا جایی که کارشناسان گفته اند که کارایی وعملکرد آسانسور تا حدزیادی به کیفیت شیر کنترل وسایر اجزای آن بستگی دارد.

اگر چنان که در محل ساختمان خود نیاز به مشاوره در مورد لوازم جانبی آسانسور داشته باشید,می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید. این افراد در سریعترین زمان ممکن خود را به شما می رسانند واز مشاوره حضوری رایگان آنها بهره مند خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.