آسانسور هوم لیفت نوعی بالابر است که با سیستم هیدرولیکی هدایت وکنترل می شود وامکانات وطراحی آسانسورهای معمولی را دارد،به همین خاطر با نام مینی آسانسور هم شناخته میشود.نحوه کارکرد وسیستم آسانسور خانگی وتجهیزات آن مشابه آسانسور خانگی وتجهیزات آن مشابه آسانسور معمولی است.به طوری که برای بسیاری از افراد تفاوت بین این دو محصول قابل تشخیص نمی باشد.

آن چیزی که درباره تجهیزات بالابرنده بسیار مهم است واولین دغدغه برای مخاطب می باشد تامین امنیت جانی است،ونکته جالب آن است که هوم لیفت امنیت بسیار بالایی دارد،وحتی از آسانسور معمومی یاهمان آسانسور خانگی هم ایمن تر بوده وامکان سقوط درآن تقریباصفر می باشد.

آسانسور خانگی بسیار کم صدا بوده وحرمت یکنواخت آن باعث آرامش درهنگام استفاده می شود.

مصرف برق در اینگونه از آسانسور ها بسیار پایین می باشد واین مصرف بهینه باعث استقبال مشتریان می شود.به طور میانگین مصرف برق در آسانسور هوم لیفت ۴۰ درصد کمتر از آسانسور معمولی است.

امنیت بالا یکی دیگر از ویژگی های مینی آسانسور است،که امکان سقوط درآن صفر می باشد.

اشغال فضای کم یکی دیگر از ویژگی های آن است. ابعاد آسانسور هوم لیفت کمتر از آسانسور معمولی است،وحداقل ابعاد هوم لیفت می تواند ۶۶سانتی متر باشد.

قیمت آسانسور هوم لیفت بسیار باصرفه بوده وبرای کسانی که هم بودجه مالی وهم تامین رفاه اهمیت داردمی توانند با بررسی لیست قیمت هوم لیفت به انتخاب مناسب بپردازند.به طور کلی قیمت آسانسور خانگی هوم لیفت بسیار ارزان تر از آسانسور معمولی است.پس بدون داشتن دغدغه قیمت هوم لیفت می توان برای نصب آن اقدام کرد.

فراهم کردن رفاه وآسایش بیشتر برای ساکنان.

بالابردن ارزش ملک برای فروش ومحبوبیت آن برای اجاره.

عدم نیاز به برپایی موتورخانه.

دسترسی آسان به سیستم هدایت وکنترل.

تعمیر ونگهداری آسان وکم هزینه.

استفاده از برق تک فاز ومناسب برای کارکرد خانگی.

بدون نیاز به حفر چاه وحفره به عمق زیاد.

بدون نیاز به دیوار کشی وتخریب گسترده.

استهلاک پایین وعمر مفید وطولانی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.